De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips XD8152/12 Tas op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Maan1234 30-06-2024

Stofzuiger review

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Hij heeft een goes berijk en erg veel zuigkracht. De kop stukken zijn handig te vervangen. Alles werkt intuitief. Het is een mooie stofzuiger. Ik had planten laten vallen en hij zoog gemakkelijk al het zand op. Hij is makkelijk te bedienen.
Het is ook makkelijk de zak te vervangen ik was er erg blij mee.Erg mooir stofzuiger. Was blij dat die niet zoveel geluid maakt. Heeft handige led die aangaat als je begint met stofzuigen. Je ziet echt veel beter waar het vuil ligt.
Soms kan je alleen niet goed in de hoekjes stofzuigen met het groote kopstuk.

Pluspunten

• Groot berijk
  • Veel zuigkracht
  • Led lampjes op zuig stuk

Minpunten

• Kleine zak
  • Niet alle mondstukken zuigen het heele oppervlakt

smitvolharding 18-06-2024

Een fijne stofzuiger met veel hulpmiddelen

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Een hele fijne stofzuiger, vooral de uitschuifbare borstel is super handig en ook het lange snoer. Hierdoor kun je veel stofzuigen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Ook het ledlicht in de zuigmond/voet is super handig, je ziet het stof, vooral in donkere plaatsen nu veel beter en daardoor zuig je het gemakkelijk op. De SuperTurbo-tapijtborstel werkt prima ook op moeilijk tapijt. Ook het kleine mondstuk voor katte en hondenhaar werk prima en de stofzuiger maakt weinig geluid. Wat betreft gewicht ook makkelijke te hanteren. Al met al een heel handige stofzuiger in gebruik.

Pluspunten

• lang snoer
  • Vele hulpmiddelen

s*************@h********** 18-06-2024
Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Ik heb de Philips XD8152/12 Tas enkele weken mogen gebruiken. Ook op de vakantieadres waar een kat aanwezig was. Daar heeft de stofzuiger goed zijn werk gedaan. De grote zwenkwielen zijn ook fijn. De SuperTurbo-tapijtborstel werkt prima op tapijt en ook op kleine matjes waar kattenhaar op zit. Ook het kleine mondstuk voor katte en hondenhaar werk perfect en de stofzuiger maakt weinig geluid. Ook het ledlicht in de zuigmond/voet is handig, vooral op donkere plaatsen en vloeren.
Een hele fijne stofzuiger, vooral de uitschuifbare borstel is heel handig en ook het lange snoer. Hierdoor kun je veel stofzuigen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Wat betreft gewicht ook makkelijk te hanteren. Al met al een heel handige stofzuiger in gebruik.

Ladysab82 15-06-2024

Krachtige stofzuiger voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Sinds ik de Philips 8000 series Stofzuiger XD8152/12 gebruik, is het huishouden een stuk eenvoudiger geworden. De zuigkracht is meer dan voldoende om alle soorten vuil op te zuigen. Het bereik van 12 meter snoer is echt een verbetering en betekent dat ik zonder onderbreking door kan gaan met schoonmaken, waar ik voorheen onhandig van stopcontact naar stopcontact liep. Het onderhoud van de stofzuiger is zeer gebruiksvriendelijk; alles is makkelijk bereikbaar en snel schoon te maken, al vind ik een stofzuiger zonder zak nog net even wat efficienter en sneller. Het design is strak, maar niet echt mijn smaak waar ik meer van vrolijke kleuren houdt.

Het TriActive+ LED-mondstuk is super handig voor het schoonmaken van donkere plekken onder meubels. Ineens ligt er toch meer onder die bank dan je op voorhand dacht. Ik raad wel aan om voor kleden en dunne stoffen zoals onze koeienhuid, De SuperTurbo-borstel aan te schaffen. Dit is een uitkomst voor het verwijderen van hardnekkige dierenharen zelfs van onze stoffen bank. Je kan makkelijker de kop heen en weer bewegen, waarbij de standaard kop maar 1 kant op wil.

Kortom: een lichtgewicht standaard stofzuiger, die een kleine steelstofzuiger overtreft, maar wel veel ruimte inneemt om op te bergen. Voor huishoudens zoals het onze met schilppadden, katten, cavia's en een vogel wel echt heel schoon binnen mum van tijd.

Pluspunten

• Minimaal geluid
  • Lange snoer
  • Wendbaar
  • Lichtgewicht
  • Verschillende standen

Minpunten

• Prijzig
  • Wel zak nodig
  • Saai design

mgvanlith 13-06-2024

Lekker lang snoer

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

ik heb deze stofzuiger mogen testen.
Wat als 1e opvalt is de kleur, daar moet je van houden.
Maar als je dan alles hebt uitgepakt zie je hoeveel accessoires erbij zitten, helaas kan je deze niet in de stofzuiger kwijt waardoor je alles los mee moet nemen.
Heerlijk lang snoer waardoor ik bijna in 1x het hele huis door kan.
Voor alle soorten vloeren zit er een zuigmond bij zelfs 1 met verlichting ideaal voor onder de bank en kasten.
Wel jammer is dat de stofzuiger erg zwaar is en geen speciaal handvat voor als je op de trap staat.
zak is makkelijk te vervangen.
Hij is voor zijn gewicht erg wendbaar

Pluspunten

• snoerlengte
  • verlichting op de zuigmond

Minpunten

• zwaar

Maarten0712 05-06-2024

Krachtig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Ik heb de gelegenheid gehad om de Philips 8000 series stofzuiger uit te proberen, en ik wil graag mijn ervaringen delen. Deze stofzuiger blinkt echt uit in zuigkracht; hij pakt zonder problemen allerlei soorten vuil op, van fijn stof tot grotere deeltjes. De lange kabel van 12 meter is bijzonder praktisch, want je kunt grote delen van je huis schoonmaken zonder steeds van stopcontact te hoeven wisselen.

Wat betreft het onderhoud, het is heel eenvoudig om de stofzuiger te openen voor een schoonmaakbeurt of om filters te vervangen. Dit zorgt ervoor dat je stofzuiger altijd in topconditie blijft.

Het design van de stofzuiger is modern en aantrekkelijk, hoewel het handvat beter ontworpen had kunnen worden voor mensen met grotere handen.

Een bijzondere feature is het TriActive+LED mondstuk, dat automatisch oplicht om je te helpen stof in donkere hoeken en onder meubels gemakkelijk te zien en op te zuigen.

De SuperTurbo-borstel is vooral effectief op tapijten, en pakt haren en ingetrokken vuil goed aan, wat deze stofzuiger ook geschikt maakt voor huizen met huisdieren.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Prijs

Minpunten

• Gesloten handvat

frique23 05-06-2024

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Afgelopen weken heb ik deze stofzuiger mogen testen. De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten en er zitten batterijen bij voor de verlichting. Met het 12 meter lange snoer kan ik gemakkelijk mijn gehele appartementje door. Het is wat mij betreft een prima stofzuiger. Het opzuigen van stof en vuil gaat makkelijk. Hier moet ik wel bij zeggen dat ik alleen zeil en laminaat heb liggen. Het geïntegreerde opzetstuk uitschuiven werkt stroever dan ik zou willen. Ik pak daarom liever een van de meegeleverde opzetstukken, ondanks dat de geïntegreerde beter is qua grootte. Verder zou ik liever een handgreep aan de bovenkant van de stofzuiger hebben.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Verlichting in mondstuk

Minpunten

• Geïntegreerde borstel

KlaasWAG 05-06-2024

Sterke stofzuiger, veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Na een paar weken testen kan ik zeggen dat deze stofzuiger echt goed werkt. Mijn oude stofzuiger was niet zo krachtig meer, dus dit was een welkome vervanging. Het in elkaar zetten ging snel en gemakkelijk. De grote knoppen zijn handig, alleen is het soms lastig om ze goed in te drukken met je voet. De ledlampen op de zuigmond zijn erg fijn, want zo zie je precies waar nog stof ligt. De Turbo brush maakte mijn tapijt grondig schoon, en de lange kabel van 12 meter voorkwam gedoe met stopcontacten. Het meubelmondstuk beweegt erg soepel mee, wat handig is voor het reinigen van lastige plekken. Kortom, een fijne stofzuiger met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• lange kabel
  • borstel mondstuk
  • led mondstuk
  • krachtige motor

Minpunten

• knop lastig in te drukken

Verkeersleider 04-06-2024

goede degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

De eerste indruk was al meteen goed. Degelijk verpakt en super simpel in elkaar te zetten. Het snoer is heel lang en dat is prettig. Vele hulpstukken en ook een zuigmond met verlichting wat vooral op donkere plekken meteen duidelijk maakte waar stof lag. We zijn het nu drie weken aan het gebruiken en nog geen minpunt kunnen vinden. Zuigkracht is goed en geluidsviveau prima.

Pluspunten

• degelijk
  • accesoires
  • verlichting op zuigmond

a*********@h********** 01-06-2024

Makkelijke kleine stofzuiger met een grote zuigkracht!

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Hele makkelijke kleine stofzuiger met een grote zuigkracht.
ik heb deze een aantal weken mogen testen en ik ben erg tevreden,
ze heeft een fijne lange steel met verschillende borstels , die zowel voor harde vloeren , en ook voor tapijt
heel erg goed schoon zuigen.
ook de speciale borstel die aan de steel omhoog schuifbaar is is heel erg handig om te gebruiken.
Ik heb 2 hondjes die overal liggen , met de zuigmond voor kleding en meubels zijn de haren op de bank snel weg!
door de extra lange snoer hoef ik niet constant van stekkerdoos te wisselen, en kan ik de trap in 1 keer zuigen. en doordat ze heel makkelijk te tillen is kan ze ook makkelijk mee naar boven.

Pluspunten

• makkelijk om mee te werken
  • verschillende borstels

Minpunten

• kleine zak

01Marietje 31-05-2024

Bevalt zeer goed, fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Ik heb de Philips XD8152/12 stofzuiger een aantal weken mogen testen. Ik heb een kat in huis dus ik heb ook vooral de speciale turbo borstel met roterende kop op het tapijt gebruikt voor haren en huisdieren. Ik was erg benieuwd of de haren goed werden opgezogen met weinig moeite. Dit is zeker het geval. Hoogstens 2 keer over een plek heen en het is schoon. De bank en stoelen zijn helemaal goed schoon te krijgen van dierenharen door het meubel mondstuk te gebruiken. In vergelijking met mijn oude stofzuiger ben ik veel sneller met de stofzuigklus klaar, en dat is erg fijn in een druk gezinsleven en daarnaast voelt mijn huis schoner.

Pluspunten

• Haren snel weg
  • Sneller een schoner huis

NFA? 28-05-2024

Massief en luidruchtig stofzuiger

Geschreven voor: Philips XD8152/12 Tas

Dit product heb ik mogen testen. Wat als eerst opvalt is de enorme omvang maar dan geen compartment om de zuigmonden te bergen. Het apparaat heeft een zeer goede zuigkracht maar daardoor is het moeilijk om tapijten te zuigen zonder dat je blijft steken. Met deze zuigkracht komt ook een lawaai, alsof er een vliegtuig boven je hoofd vliegt! De inhoud van de stofzuigerzak is klein waardoor je sneller moet gaan vervangen, lijkt mij een kostenpost en zeker niet duurzaam anno 2024. Wat wel positief is, is dat ik niet hoef te buigen of mijn rug te belasten doordat de steel lang is en de snoer trouwens ook!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Lange steel
  • Rolt goed

Minpunten

• Lawaai
  • Kleine stofzuigerzak
  • Geen compartiment voor losse stukken
  • Groot